21 Mayıs 2009 Perşembe

soru sorma salak !

her gün bi kaç kişi giriyor bloğa , neden ? yokum diye mi ? olsam girip baakar mıydınız,yoksa yokum ya,yeni şeylerin olmaması hoşunuza mı gider? mezun oldum,sınavlarım var... bi aşkım yok henüz,olmasını da istemiyorum tamam !

özlediklerim var,kıskandıklarım var..ama neden bilmiyorum...

seni de özlüyorum evet..neden aradığımı sordun ya o kavgadan sonra...özledim de ondan anlıyor musun ? özlüyorum !

bitmesin anne ! nolur bitmesin,hazır değilim henüz hiç bir şeye ben...

gücüm yok gibi... sanki hiç büyümemişim gibi...


al ,içimdeki karışıklığa bak ve soru sorma salak !

cevapları ben de bulamadım bu dağınıklığın içinde...........................

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yapılan her İTliğie karşı seviyor değil mi insan :)

ama gerekiyor bazen ..... 'i çekmek. vs vs :)

mutlu ol.

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .