13 Aralık 2009 Pazar

sevgiliye....

bakma bana oyle sevgili. gitmeleri ben istemedim hic. her sabah adimlarimin sana ulasacagini bilerek arsinlamak o yollari... bilmez misin ne de heyecanliydi!

gunu gununu tutmaz bi hayatin derinliginde sustum ben kendime. ufacik kelimelerle kisaltmaya cabaladim huznumu. sen uzulme diye gulumsedim giderken. seni uzmesin mutsuzlugum diye sacmaladim cokca, affet.

issiz bi sokakta, tutup beni optugunde gordum dolunayi. hic bu kadar guzel, hic bu kadar aydinlik bilmezdim onu. opucukler kivilcimlarla bezendi icimde, ay isigi kutsadi sevgimizi...

saril bana!

bakma oyle. boynunu yere egip huzunlenme ne olur.

binlerce isik arasindan gecip, dusecegim topragina.

beni buyut!

Hiç yorum yok:

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .