19 Mayıs 2010 Çarşamba

karmastirdim...


binlerce sesin arasindan sectim sesini.

tanimlanmasi zor cumlelerdi sana sarfettigim. zor kelimeler olmaliydi hayatta ve zor yasamlar. birlestirdiginde ele avuca sigmaz asklari tanimlamaliydi belli ki seni anlatmak.

ismini susleyerek seslenmek sana. . boyle mi olur sevmek, yoksa benlik bi mazeret mi icimde bu denli cok duygunun yasanmasi?

karistirma simdi... hic birimizi karistirma birbirine.

eskiyi restore et, yikiklarini duzelt... dolgular yap kalbinin catlaklarina, yine gidenlerden kalmis parcalarinla.

beni koyma bosluklarina, dolduramam!

ben sevmeye yararim, sevilmeye. . gulmek de guzeldir benimle, gulmeye yararim ben.

iyi arkadasimdir her daim, "once gelsem daha iyi" olurum! hep ama!

yanlis zaman insaniyim, bu sebeple bulasmam sana. bu sebeple gec kalislarim, secemiyorum zamani.

ne sarki soyleyebilirim dogru duzgun, ne de ney calabilirim. sesimi duydugunda tanirsin belki, belki kiskanirsin sesimi baska seslere karisirsa. belki insaniyim ben. belki sen, belki ben...

yazilarimin tadi kacti ne zamandir, meze ettigim sarkilar hep eski. biseylerden yoruldum; ama biseylerden yalnizca.

oysa sana sarilarak uyuyacaktim bu gece...

ve bunu da bil; ben her sabah erkenden uyanip, seni seviyorum!

1 yorum:

**__UNIQUE__** dedi ki...

waaoooww!!Yorum yapamayacak kadar soluksuz okudum...

Dur bi nefes alayım! o kadar karmaşık duygulardan seni bi yanıma alayım...
Bilinmezlerin insanı olmuşsun.. Belirsizliklerle yaşamak hayatının bir parçası olmuş..

bırak her şeyi, senin hayatında olduğun herkes bilir bunu...
Sen, boşlukları dolduracak, eksikleri tamamlayacak, maziyi kapatacak, JOKER parça değilsin...
Sen, kaybedenin; kendinden vazgeçmesi gerektiği, nadide bir eser. Boşluğu doldurulamayacak kadar hayata bağlayan bir insansın..

Dostluğunu bilemem, daha öncelikle gelme durumunu da... ama birgün birinin dostu iken daha öncelikli gelirsen, o kişiye sesleniyorum...
" Arkadaşım, hayatında eline geçebilecek en büyük fırsat, en değerli hazine, seni sen yapacak, seni hayata bağlayacak, gücüne güç katacak, hani derler yaa yarım elman, işte böyle bir insan PINAR! Eğer kaybedecek olursan ya da ola ki bırakmak gibi bi ahmaklık edersen sana iki önerim var;
1) İşinin en iyisi olan kiralık bi katille anlaş ve seni öldürmesini söyle...
2) yüksek bi binanın tepesine çık, önündeki yoldan tank geçerken tankın önüne atla tank üstünden geçtikten sonra el bombasının pimini çek ve yut...
daha az acı çekersin!

sesini milyonlarca sesin içinden duymasını da bilsin, ama unutma
o kişi senin aldığın nefes gibi olmalı, daha sen anlamadan o seni anlamalı, tıpkı senin onu anladığın gibi...

Nese ben senin kısmetini daha fazla kapamadan müsade isteyeyim.

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .