21 Ocak 2023 Cumartesi

iç döküntüsü

 Bazen alıp başını gitmek, hayallerini kurduğun o evi yapmak falan isteği geliyor mu sana da ? Bana hiç olmuyor böyle şeyler çünkü; bu ülkede hayalini kurduğun her şey hayallerde kalır. Ben bunu çok iyi biliyorum bak anlatayım hak vereceksin :)) 

Düğünüm olacaktı, binlerce gelinlik görmüşümdür. Benim beğendiklerim bana olmadı, bana olanları da ben beğenmedim derken Ankara'da bir işhanı bulduk böyle içi gelinlikçilerle dolu bir yer. Gezdik falan vitrin bakıyoruz ama sadece, neyse bir dayı tuttu bizi ben biliyorum dedi bana senin nasıl bir şey istediğini, gel otur çizeyim sana. Çizdi tarifledi üç beş bir şey ben ekledim, hayal bu ya. Allahım dedim oldu galiba ya adam resmen istediğim her şeyi bir araya getirdi. Kilometrelerce uzakta oturduğum Ankara'ya bir kaç kez gelinlik provasına gittim. her gittiğimde sadece sikimsonik bir büstiyerle ölçümü aldılar sanki dikmişler gibi. Son gittiğimizde teslim aldığımız gelinliğin hayalimdekiyle ve hatta çizdikleri gelinlikle uzaktan yakından alakası yoktu ama; aldık olm almak zorundaydık düğün günü gelmişti. Sışdığımın gelinliğini koydukları kutunun ipini bile kesmedi makasları, para sıkıştırmayınca. 

Bir kaç ile taşındık, benim eğitim sevdam yüzünden. Her gittiğimiz mahalleye bizden sonra doğalgaz verdiler sağ olsunlar. Ellerin evinin tüm pisliğini temizledim şükür:))  doğalgaz borusuydu, kombisiydi bırtıydı zırtıydı. Borudan önce delmeye geliyorlar, o ekip ayrı. İşte yeri hazırlandı diyorsun başladı galiba inşaat.  Aylar sonra (yüz kere aradıktan sonra) bir ekip boru takıp gidiyor. Bu kez ulaş bakalım kombiciye ulaşabilirsen. Bu örnekleri istediğin kadar çoğaltabilirim çünkü ülkede malzemeden bol bir şey yok!

Herkes gittiği her yerde en iyi hizmeti hakettiğini düşünüyor ve onu bekliyor ama; hiç kimse işini karşıdan beklediği gibi yapmıyor. Ya banyoyu yaptırdık taşınmadan ev boşken yapılsın da bir daha sıkıntı çekmeyelim diye, binlerce lira verdiğimiz adam giderin tam tersi yönünde eğim vermiş, su asla gidere dokunmuyor!!!! Bak yine sövdürdü beni!

İstiyorum ki herkes işini iyi yapsın. O zaman işler de hızlanır, düzenli olur. Paran da kursağında sıkışıp kalmaz!

Bir yer bulalım biz de, hani böyle mutlu olduğumuz, kaygımızın olmadığı ve hayal edebildiğimiz her şeyi yapabilecek gücü kendimizde bulduğumuz bir yer işte. Gençliğimiz kaygıyla kederle geçiyor ya çok hızlı geçiyor hem de. 


Mutlu mesut bir yer işte hayalimdeki. Gülücük dolu, enerji dolu. Huzur dolu!

Dert mi sonra sanki, banyonun giderine ters yapılmış eğim? Su terazisini skim! 


öperim p.



Hiç yorum yok:

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .