26 Eylül 2008 Cuma

yagmur sevdalisina


sensiz uyudugum gecelerde,usudum ben issiz yatagimda. . cok usudum ! sonra yagmurlar yagdi buralara,sensiz islandim . kacirmamak icin hic bir damlasini , kapanmadim da bir yere, icime islesin istedim yagmur.

senin olacagim bir gun , ben bir gun seninle olacagim ! korkmuyorum bunu soylerken , yurekten , taa icten soyluyorum hem de, sen de inan !

gittin benden , olsun git , gidislerinin en guzel yani da bu zaten , seni beklemek ! donecegini bilmek ! gelmesen de ...

bi gun , icimde damla damla buyutecegim senden bi parcayi. gozlerinin sana benzemesini dileyecegim her gece uyumadan !

yagmur koydum kizimizin adini , ona iyi bak , sana emanet simdilik...

yagmurda degil , yagmura kosuyorum ben de sen gibi...

korkma , yanindayim ! bu yuzdendir belki , her yagmur yagisinda bir baska olusum , kim bilir...

kapama gozlerini ne olur... simdi sen gozlerini kaparsan , bulutlar cok usuyecek , simdi sen gozlerini kaparsan , her damla yuregime dusecek...

"yoklugun cehennemin obur adidir
usuyorum ,
kapama gozlerini ! "

seni seviyorum !

26 eylul ,
olmadigin bi vakitte... 2bin8

( bu deneme, zardanadam - kacacagim dinlenerek yazildi )

vee..

nasil acsam yuregimdeki ucurumlari ?

kacacagim bir gun buralardan
gozlerimi kapatip
gokkusagi dusleyerek!

al beni ruzgar
gotur uzaklara...

gotur "yagmuraa.."

4 yorum:

Erdnc dedi ki...

Diyecek birşeyim yok sadece okuduğumu bilmen için yazıyorum...artık yorumda yapamaz oldum :/

Bgmedia dedi ki...

Zardanadam anlayabilene, hissedebilene neler neler yazdırıyor...

Hepsi hepsi hayat nasıl olsa parçası tavsiye edilir, şiddetle..

Adsız dedi ki...

...
Yagmur sehre bir yagdı
Ben agladım

Ben en çok seni götürdüm giderken
Aklımın nakliyesiydi asıl yoran tasıyıcıları
Yardan düşmüştüm yaralarım yardan armagandı
Ben sevmeyi beceremedim belki de sevilmeyi
Benim sevmeye engel evcil acılarım vardı

Ben yagmur agladım bir şehre yagdı
Ben şehre agladım bir yagmur yagdı
Ben bir agladım şehre yagmur yagdı

Ben...
Yagmur...
Agladım...

aklıma bu dizeler geldi Y.ERDOGAN'DAN Yağdıkça adlı şiirinden =)
GBÇ :)

Adsız dedi ki...

08/02/04
pazar 16:30


Bir SENİ taşıyamadım içimde "yıldız gözlüm"
Hasretinden yüreğimin parçalandığını zannettiğim günlerde
Bir SENİ çıkarıp içimden, ağlayamadım şöyle bağıra bağıra...
Bir SENİN yükünü taşıyamadım omuzlarımda ayyüzlüm
Bu sevda ağır gelmeye başladığında
Bir SANA açamadım içimi, bir SANA haykıramadım
SENİ nasıl sevdiğimi...
Bir SENİ taşıyamadım içimde, bir de hasretini...
Bir SANA gösteremedim yüreğimdeki SENİ...
Kristal bir sevda bu bendeki
Versem yüreğimi avuçlarına, tutmayı bilmezsin kırılır diye korktum!
Bir SANA öğretemedim gözlerime bakmayı!
Bir tek SENİ çerçeveleyip asamadım duvarıma,
tutup ellerinden çekemedim yanıma...
"Sev" diyemedim beni...
Biliyorum demirden leblebidir sevmek...
Ve şimdi çok geç!
Ayaz bir gecede, bir kbrit alevi umutlarım,
Söndü, sönecek...

DERYA PINAR BİLGİÇ

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .