28 Aralık 2008 Pazar

Atatürk'ü tanıtmaca

geldim geldim...

hem de işe yarama isteğiyle geldim...

Hüseyin...Bitlis'te öğretmen , ben ona örtmenim diyorum =) cana yakın , ülkesini ve öğrencilerini seven bir örtmen o... ve bir isteği var...

okuluna bir kütüphane hazırlamak ve şu :

merhabalar arkadaşlar... ben bitlist'in aydınlar beldesinde sınıf öğretmeniyim. gecen yıl göreve başladım... M. kemal ATATÜRKLE ilgili resim, afiş ve kitaplara ihtiyacm var... Buradaki çocukların atatürk'ü gerçekten tanımasını istiyorum... gerçekten diyorum cünkü bilgileri malesef ezberden öteye gecememiş şimdiye kadar... M.KEMAL ATATÜRK'ün annesinin ve babasının ismini bimenin ya da doğduğu yeri bilmenin onu tanımak için yeterli olmuycağını anlatmaya çalışıyorum... ama malesef anlatmak yetmiyo bunu görsellerle desteklemem gerekiyo umarım bana yardım edersiniz...

ben elimden geleni yapacağım..üstelik söz de aldım bana mektup arkadaşı da bulacak ufaklıklardan =) haydi...elinizden bi kitap , bir afiş ne çıkarsa onun için , onlar için büyük şans... harika bir hediye...

öperim

Pinartje

2 yorum:

Adsız dedi ki...

M.KEMAL ATATÜRK!ü tanıtmak isterken seninle tanışmak güzel... hayat bazen imkansız denen karşılaşmalarla doludur!!! tıpkı bitlis-afyon örneğinde olduğu gibi:)yazmak senin işin ben pek beceremiyorum ve son olarak çok teşekkürler yazar hanım:)

Adsız dedi ki...

ee ben yolluyom sen onaylamıyon galiba:)sürekli aynı yorumun değişik versiyonlarını yazıp duruyorum ama senden tık yok:D

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .