4 Aralık 2008 Perşembe

ne var icimde ?

icimde ne var biri soylesin ! su hic durmadan cirpinip duran seyden bahsediyorum , damarlarima ilerlediginde duydugum sonsuz hazzin tarifini yapin ya da biriniz . ve acele edin , yapacak cok isim var hala.. sahi hangi isi bitirdim ki ben , hepsi yarim . durun durun , bekleyemem simdi ne diyeceksiniz diye uzun uzun , acele etmem lazim...

neden acele ediyorum ki ? icimdeki ne, neden surekli yetismeye calisiyorum ben bir seylere ? zaten yarim kalacak,oyleyse durun ! ve biriniz zamani durdurun , hayir onu ben yaparim ! sen saatimi tut.. kolumda olunca is yapamiyorum rahatca cunku... ee zaman nerde ?

acele edin , gec kaliyorsunuz... gecen gece Ay ve bi kacak Yildiz yeniden birlesti Anit Park'in uzerindeki simsiyah sonsuzlukta hanginiz gordunuz ? diz ustu bilgisayarimin kapagini acarken canini yaktim , hanginiz hissetti ? ben yururken bi karincayi acimasizca oldurdum, hanginiz duydu cigliklarini onu seven diger karincanin ? Ay dede aslinda aydinliktan korkuyordu... hanginiz duydunuz onun geceleri ettigi dualari ? acele edin , gec kaliyorsunuz bir seylere..

ben o zaman sarki soyleyeyim , biriniz kisin su muzigin sesini... bu sarkida adim geciyor , farkettiniz mi ? bence hayir , cunku hepiniz uyuyordunuz ben sarki soylerken.. odam melodilerle doluydu . siz uyudunuz ! ben o zaman sarki soylemeliyim... biriniz benden daha yuksek bi sesle islik calmalisiniz...

ne var icimde ?
bu cirpinip duran seyin adi ne ? ve damarlarimda dolasan bu heyecanin sirrini soylesin biri.. acele etmem lazim , benim gormedigim bir cok sey oldu su anda dunyada , hepsine evet hepsine yetismem lazim... biri su muzigin sesini kissin ve yuksek sesle islik calmaya baslasin , cunku ben odamin icini melodilerle dolduracagim, siz uyuyun...
"gunes bulutlarin arkasina saklandiginda , bulutlarin sirti yandi ama haberiniz olmadi " , neden aglarlar diye hep dusunurdum ben , artik sirri biliyorum... acele etmemeliyim , her isim yarim , zamani durdurmaliydim ; ama o da yarim kalir , sahi saatim nerde ?

6 yorum:

Okaylyptus dedi ki...

içinde sen varsın,yine sessiz degil ama duyamayacağımız ıslar var ve...

Fatih ZENGİN dedi ki...

Senin içinde bi melek var kuzum :)

Zamanın gerisinde kaldığın için zamanı durduruyorsun diyelim..Belki bazende zaman demiştir; "durdurun şu kızı yetişemiyorum!"

much canım

bos misra dedi ki...

icimde bisiy var fatiii gipir gipir laa =)

ehii :)

Fatih ZENGİN dedi ki...

Annenin yaptığı yemekler yan etki yapmıştır geçer yarına =)

Erdnc dedi ki...

hayırdır ne var kız senin içinde bilmediğimiz?

bos misra dedi ki...

bi kalp sanırım ! :D

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .