11 Ocak 2009 Pazar

kuma meselesi

parmaklarından döküldü meleğimin mutluluğu.. sonra sezdim ben , bi ışık vardı cümlelerde, bi sevgi parıltısı.. ben anlarım !

onun yanındayken mutlu olmak ama yine de düşünmek ' ya hissettiklerim beni yanıltırsa ? '

bırak yanıltsın seni hislerin.. denemeden ne öğrenilmiş ki şu hayatta ? aşk dediğin de bu değil mi zaten.. denemek , hep denemek !

mutluysan onun yanında , bırak sürsün gittiği yere kadar bu mutluluk... yüreciğin nerde hızla atıyorsa , ordan bir adım öteye gitmeyeceksin...

baktın olmuyor , adımlarını sıklaştıracaksın , illa ki bir yer daha var dünyada , o mutluluğun aslında mutluluk olmadığını gösterecek gibi... anladın mı ?

ben anlamadım =)

nerde , ne şekilde mutluysan , orda , öylece kal .. gerisini boşver !

aşkın şahını buldunsa , yan yıkıl aşk için...

O bunu emretti çünkü !

seviyorum seni güzel gözlü melek...

darısı başıma =) =))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Cıks. Aşk gibi bir kelimeyi düşündüysen bile korkacaksın, ben birilerine mecbur oalcak kadar düştüm mü diye üzüleceksin. Yoksa sonu nereye gider ki? Can baba gibi düşüneceksin. Misal kalemine aşık olacaksın, gökkuşağına, cennete. Hem bence aşk saçmalıktan ibaret, zaman kaybı.

Çenem düştü :D Bayan karamsardık artık bayan muhalefet olduk iyi mi?
Ama umarım seni sevenleri görürsün diyorum çünkü eminim bir seven vardır. =)

(иєχтєℓ ) dedi ki...

zor olandır aşk.İnsan bendeninde sesiz güçlü bir bir kaledir. yaşanması, hissetmesi, anlayabilmesiyle. gerçi aşkı anlayabilenide hiç görmedimya, o sessiz güçlü kalem yıkıldığı için.

hoş bir konu olmuş kuma meselesi paylaşım için teşekürler.

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .