20 Haziran 2009 Cumartesi

n e f r e t

Çok zaman kaybettim biliyorum , o arkası yarın yazısının üzerinden epeyce zaman geçti ama yarın hiç olmadı ve arkası hiç gelmedi ama şöyle özetleyeyim.. o bi mektup ve şu anda sahibinin ellerinde.. ya da bi çekmecede..ya da muhtemelen kimse bulmasın ,okumasın diye bi kutunun içinde odanın en hücra köşesinde bi yerde benim izlerimi buharlaştırıyor .. belki kalmamıştır bile değeri... olsun arkası var ! en azından bunu bilin =)

bana gelince... içim dışım nefret ulan ! böyle garip bişey bu.. hani küfür dolu,sessiz ama bi o kadar da hırçın ! bombok bişey boşverin şimdi...

aklımın tamamına sahip bi çok şey var ve ben paramparçayım... bi uyanıyorum elimde telefon,mesaj yazmışım birine ama yollamamışım.. garip şeyler =) uyandığımda hatırlamadığım bir sürü şey... uyurgezerlik hat safha.. sormayın , okumayın burayı.. es geçin ! kızmam ! valla ...

sevdiğim insanları uğurlamaya başladım birer birer.. oysa gidişleri böyle düşlememiştim.. giden ben olcaktım , el sallayan onlar... oysa tam tersi oldu , dengelerim alt üst ! ağladım çok , çok ağladım giderlerken de elden gelen bişey olmadı ! gidemiyorum !!!!!!!!!!

gitmeler fena germekte hayatın damarlarını ,kaslarını..

gitmeler koymuyor da , ne giden aynı kalıyor gittiği gün ki gibi... ne kalan bastırabiliyor hüznün üstünü.. bu da boktan bi durum... bunu da düşünmeden geçebilirsiniz... bi de ben geçebilsem DÜŞÜNMEDEN !

ben dedim de ... içim dışım nefret dolu ! susmalara dayanamıyorum hiç bir zaman. oysa hep dedim ki ben kendime ' SUS PINAR ' ... bi ben beceremedim sonuna ünlem koyup kesip atmayı . . bana müstehak ! valla !

sikko durumlara karşı söyleyebileceğim bir şeyler hep oldu çok şükür..

korkmayın böyle söylediğime iyiyim ben... iyiyim de , içimdeki nefreti silemiyorum bir türlü... bana yakışmaz biliyorum,yakışmadı da !

nefret ettiğim insan yavrularını(!) bir bir yazacağım bir gün burdan... listede ismi olanlar bir adım öne çıksın sonra tamam mı ? tekmil verip siktir olup gidecek !

yine kalan ben olacağım ama olsun.. iyi kalmalar diyorum ben buna =) onlar gitsin..hep gitsinler...

ayh yeter bi sygdyr git yaaah !

Hiç yorum yok:

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .