4 Haziran 2009 Perşembe

nefret et kendimden

hatırlıyor musun ? bana da yaz demiştin .. senin için bu yazı sıkı dur...

tanımak istemeyeceğin ve asla gitmek istemeyeceğin yerlerden birinde bi insan yavrusuydum ben...

önce ne kadar ısrar etsem de yavaşça sızdın yeryüzüme... engel olamadım ve tüm suç benim bunda !

yoksun ! olmadın belki de , olmamalılardandın...

sana birikmiş sevgiler yoktu dudaklarımda. yazılarımda yerin yoktu sen nerden çıktın?

ellerin de sıcak değildi benim ellerimi tutarken... hiç canın yandı mı tenin tenime değdiğinde ? benim taa yüreğim acıdı , bilmedin !

bilmedin tüm derdim sevdaydı benim...

masal gibi bi aşkın kucağında bulmayı istedim kendimi sabah uyandığımda... yokluğun resmini çizdirdin bana oysa. kocaman boşluklarla...

benden uzak dur nolur .

çık aklımdan,yüreğimden çık !

ben seni sevmek istemiyordum ! ! ! :(

1 yorum:

Adsız dedi ki...

'bana yaz' cümlesi...

bu cümleye durup güldüm bir an. anısı mı var ne? haahyt.

ablaaa. şşşş.

sen kimseye mecbur değilsin. :)

biliyorsun ama eklemek istedim :)

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .