30 Mayıs 2011 Pazartesi

'sustuklarım büyür içimde. .'

en bu gün doğdum. tam 25 yıl önce bu gün.

sana neler biriktirmiştim içerimde. nelere hazırlamıştım kendimi; bunca itmeseydin beni keşke kendinden öteye.

ellerimi her uzattığımda tenin battı avuçlarıma. en çok uyurken sevdim seni ben sevgili. öyle masumdun, öyle bana aittin ki çünkü.

ne zaman karanlık bassa yeryüzümü, ne zaman zifiriye boyansa içim dönüp dönüp seni aradı gözlerim. kimsesiz kalmalar değil, sensiz kalmalardı canımı en çok yakan.

kim kaldı ki yanında bir bak. en sevdiklerinden, adını hatırlamadıklarına kadar düşün bu gece. kim kaldı ki yanında, ben kalacağım değil mi?

geçtim yüreğimden!

sesini duymadım bu kez. her gidişinde canımdan bi parça yitti de, 'kal' diyemedim hiç.

sesim çıksa, durur dönerdin belki. ama o kadar değil mi?

bana da bişeyler yaz demiştin.

sana neler yazdım sevgili. sana neler yazdım da okumaya vaktin olmadı!

keşke gözlerime baksaydın. .


25 yıl önce bu gün doğmuşum ben. kimse kadar yanımda olmadığın için ve en az herhangi biri kadar yakınımda olduğun için sana minnettarım sevgili.

doğum günüm kutlu olsun.

değil mi?

Hiç yorum yok:

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .