12 Eylül 2010 Pazar

gidin basimdan!


git basimdan sevgili...

defalarca yaraladin sen icerimde bi yerleri. hep ayni yere vurdun, hep ayni yeri buldun.

yazdim...

cok yazdim ben de, okudun mu, okuyor musun? hic umrunda oldu mu?

yapma sevgili...

dokunma! batiyor tenin. baska parmakizleri varken dudaklarinda... kanarim seni her opmeye calistigimda! yapma...

sorma sevgili...

senden once nasilsa hayatim, doner bulurum ben eski yerimi. dokunmaz bana ayriliklar, kimsesiz kalmalar. aglayarak yazilmis bi kac satir olursun omrumde. bilmezler icerimden kan damladigini, kimseler sormaz seni bana. sen de sorma! ben iyiyim.

git basimdan sevgili. . .

hayaller doldurdum ben cantama. gitmeye korktugum uzakliklar var. kalmaya cesaret edemedigim yakinlar. kopsun artik icimdeki her neyse. sen de git basimdan artik.

zorla olmaz. zorla sevilmez! ben defalarca geldim, sen git!

ben gitmelerde iyi olamadim, gondermek benim isim!

silerim seni de! canim acimaz! hem yoktun ki zaten, olmadin ki! neden acisin icim seni de yolcu ederken? nelere dayandim ben... neleri unuttum!

sana mi kaldi omrumun yarisini paylasmak! ! ?

git basimdan!

yalvaririm....................

1 yorum:

**__UNIQUE__** dedi ki...

şap şap şap şap.....

bi bukle alkış...

o güzel yüreğin derinliklerinden yankılanarak dökülen bu satırlara bunlar yetmez... ancak insan kıskanmıyor değil!

acaba birilerinn yüreğinde de benim için böyle yankılanan sözler var mıdır?
Eğer varsa kendimden utandım.. kahrettim kendime... o sıcak yüreklerin hassas sevgisini nasıl göremem ben...

Önemli!

Bu blog tamamen islami usüllere göre yapılmıştır.
Yapımda ve yönetimde hiç bir domuzun emeği geçmemiştir. .